אטרקציות למסיבת רווקים

בימנו אי אפשר לארגן מסיבה בלי אטרקציה אנשים משתעממים במהירות אם אין פעילות שממריצה את הדם. הפעילויות שלנו מיוחדות ויוצאות דופן למסיבת רווקים. פעילויות שיוציאו אותכם מהשגרה.

חץ וקשת תג

אם אתם מחפשים פעולה ואקשן חץ וקשת תג זו האטרקציה בשבילכם. פעילות קבוצתית המשלבת ספורט פעולה וחשיבה יצירתית. משימות מגוונות ומאתגרות! פועלים בקבוצות בתחושה כיפית ומשחררת.
המשימות בוחנות מגוון רכב של כישורים, כגון: שיתוף פעולה, כושר, מנהיגות, זריזות מחשבה, ודיוק.

0
ימי ספורט
0
ימי הולדת
0
השתתפו בהפעלות

כדורגל בועות

כדורגל בועות לערב מלא כיף ואדרנלין פעילות ספורט וחוויה אדירה אטרקציה יחידה מסוגה בארץ. אתם נמצאים בתוך בועה גדולה מתנפחת שמכסה אתכם ומגנה עליכם. הקפיצות, ההתגלגלויות, וההתנגשויות הן אלה שיגרמו לך לאושר ולצחוק בלתי פוסק עם שאר החברים לעבודה וכל זה בבטיחות מלאה!

אטרקציות לכל אירוע

אוהבים תחרויות? נולדתם כדי לנצח?
ראש בראש מביאה אליכם עולם שלם של אטרקציות ספורט תחרותיות ומקוריות וייחודית מסוגן בארץ.

אטרקציות נוספות ומתנפחים

מטרות כדורגל

מטרה ענקית בגובה 4 מטר תצטרכו לבעוט את הכדור ולנסות לקלוע כמה שיותר קרוב למרכז! זה הרבה יותר קשה ממה שאתם חושבים!

כדורסל 4 בשורה

משחק מבוסס על המשחק הלוח “4 בשורה“ בשילוב כדורסל. המשחק כולל 7 טבעות כדורסל בגודל מלא, 42 כדורים ו42 גומות. מטרת המשחק היא לחבר 4 כדורים בשורה,טור,ואלכסון. משחק תחרותי מהנה המשלב מיומנות רבה ויכולת מחשבה.

משחקי רצפה

משחקי רצפה גרסאות ענקיות של כמה מהמשחקים האהובים ביותר. מודרני, רטרו ,ומשחקי לוח. אם אתם רוצים לשחק ובגדול, כאן זה המקום!

מתנפח קליעה למטרה

מתנפח קליעה למטרה עם כדורים צפים באוויר. דרך מעולה לבחון את הכישרון שלכם ואת המיומנות בחץ וקשת, הכדורים המרחפים בעזרת האוויר ויצרים את היעד המושלם.

למה אנחנו?

ציוד חדשני ובלעדי

בחברת ראש בראש אטרקציות ישנם אטרקציות בלעדיות שתמצאו רק אצלנו. כמו כן חברתנו מתחדשת ומתעדכנת בציוד ואטרקציות מהחדשות והמיוחדות בעולם.

צוות מקצועי

המפעילים של ראש בראש הם צוותים מנוסים ומקצועיים, בעלי תודעת שירות גבוהה אשר ילוו אותכם לאורך כל האירוע ויתאמו עצמם לסוג האירוע בחיוך ובמקצועיות .

בטיחות

בחברתנו הבטיחות היא לפני הכל. לכן יש תקנון בטיחות מחמיר שמפעיל מטעמנו מעביר למשתתפים לפני כל פעילות. וביטוח לכל המשתתפים

פריסה ארצית

ראש בראש אטרקציות מגיעה לכל חלקי הארץ. כל מה שצריך לעשות זה להזמין ואנחנו כבר נדאג לשאר האירוע.

תמונות מאירועים

בין לקוחותינו

אטרקציות לאירועים

null

להזמנת אירוע

צור קשר

null

אטרקציות לאירועים

אטרקציות לכל סוגי האירועים

null

לאתר קרבות חץ וקשת תג

קרבות חץ וקשת תג הדבר הבא בעולם הפעולה הגיע לארץ

null

לאתר באבל בול - UBB כדור בועה

טירוף כדורגל חדש בארץ!